Sunday, January 12, 2014

New project

 

L'idée "marinait" depuis un certain temps déjà...

Et puis, il y a eu un déclic grâce à vous toutes, les nombreuses commandes des unes, les encouragements des autres, les nombreux Like sur Facebook, les commentaires sur mon blog !

 

Ce projet qui me tenait tant à coeur, je ne pouvais l'imaginer sans le soutien de vous toutes et sans le travail de Cinq Mai qui est pour moi et pour beaucoup d'autres, une référence en la matière !

 

Merci 1000 fois pour vos passages ici, vos nombreux commentaires, vos commandes, merci Caroline.

 

Germaine porte une blouse volantée Ma Cabane Céleste, un gilet de berger Zara, une jupe home made et des boots Minnetonka.

 

Cartes postales à retrouver ici.

 

 

The idea was maturating for some time yet...

Then, I had a brain wave thanks to you all, to lots of orders from ones, to encouragements from others, to numerous likes on Facebook, to comments on this blog !

 

This project was close to my heart. I wouldn't have been able to imagine it without support from all of you and without Cinq Mai work. She is a reference on this field for me, and for a lot of others.

 

1000-thanks for passing here, for your numerous comments, your orders, thank you Caroline.

 

Germaine wears à flounced dress from Ma Cabane Céleste, a shepherd vest from Zara, a homemade skirt and Minnetonka boots.

 

Postcards can be found here.

 

No comments:

Post a Comment